Με έδρα τη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης (Σίνδος) | Κωδικός Θέσης: TRS - 0225
Γενικά για τη θέση
Ο πελάτης μας εταιρεία Διεθνών Μεταφορών αναζητά έναν υπάλληλο γραφείου που θα ασχοληθεί με υποστηρικτικές εργασίες που αφορούν στις εισαγωγές και εξαγωγές, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Σίνδο.
Κύριες Αρμοδιότητες
-
Συντονισμός μεταφορικού έργου
-
Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν εξαγωγές και εισαγωγές
-
Συμπλήρωση σχετικών εντύπων (CMR, Δελτία Αποστολής, Τιμολόγια κ.α.)
-
Συνεργασία με συναδέλφους άλλων τμημάτων για την επίλυση προβλημάτων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
-
Τήρηση σχετικών ηλεκτρονικών και φυσικών αρχείων
Χαρακτηριστικά Ιδανικού Υποψηφίου
-
Εμπειρία σε εταιρεία διεθνών μεταφορών ή τμήμα Logistics
-
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών - επιθυμητή η γνώση Ιταλικών
-
Πολύ καλή γνώση MS Office (κυρίως MS Excel & Word)
-
Πολύ καλές δεξιότητες επικοινωνίας και οργάνωσης χρόνου
-
Πελατοκεντρική αντίληψη
-
Εστίαση στη λεπτομέρεια
Λοιπές Πληροφορίες
-
Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικές αποδοχές, ανάλογα με τα προσόντα και την προϋπηρεσία του υποψηφίου
-
Πενθήμερη εργασία (Δευτέρα - Παρασκευή, 08:00 - 16:00)
Θέση εργασίας από Humanvalue