Digital marketing
14 Απριλίου 2025
101 Προβολές
Πληροφορίες
Αποστολή βιογραφικών έως
23 Απριλίου 2025
Δήλωση Συμμετοχής
Η προθεσμία έχει λήξει
Ο/η ασκούμενος/η θα ενταχθεί στο τμήμα Digital Marketing της εταιρείας, συμμετέχοντας ενεργά στη διαχείριση και υλοποίηση των ψηφιακών στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής προϊόντων/υπηρεσιών. Στην έδρα της εταιρείας στην Χρυσούπολη Καβάλας (Αβέρωφ 17). Οι κύριες αρμοδιότητές του/της περιλαμβάνουν:
Συμμετοχή στη δημιουργία, επιμέλεια και δημοσίευση περιεχομένου για ιστοσελίδες, social media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn κ.ά.), newsletters και blogs.
Υποστήριξη στην υλοποίηση διαφημιστικών καμπανιών μέσω Google Ads και Meta Ads, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand.
Ανάλυση δεδομένων και αποτελεσμάτων μέσω εργαλείων όπως Google Analytics, Meta Business Suite και SEO platforms (π.χ. Semrush, Ahrefs).
Συμμετοχή στη βελτιστοποίηση της παρουσίας της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης (SEO) και στην παραγωγή αναφορών απόδοσης καμπανιών (performance reports).
Παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και των ανταγωνιστών με στόχο την ενίσχυση της στρατηγικής τοποθέτησης του brand.
Υποστήριξη στη δημιουργία παρουσιάσεων, προτάσεων και ενεργειών για συνεργασίες με influencers, content creators ή άλλους stakeholders.
Απαιτούμενα γνωστικά αντικείμενα:
Ο/η ασκούμενος/η καλό είναι να διαθέτει βασικές γνώσεις σε:
Social Media Management και Digital Content Creation
Βασικές αρχές marketing, επικοινωνίας και καταναλωτικής ψυχολογίας
Χρήση εργαλείων όπως Canva, Meta Business Suite, Google Ads, Google Analytics
Καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
Επιθυμητές είναι γνώσεις σε SEO, e-mail marketing και copywriting
Συμμετοχή στη δημιουργία, επιμέλεια και δημοσίευση περιεχομένου για ιστοσελίδες, social media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn κ.ά.), newsletters και blogs.
Υποστήριξη στην υλοποίηση διαφημιστικών καμπανιών μέσω Google Ads και Meta Ads, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand.
Ανάλυση δεδομένων και αποτελεσμάτων μέσω εργαλείων όπως Google Analytics, Meta Business Suite και SEO platforms (π.χ. Semrush, Ahrefs).
Συμμετοχή στη βελτιστοποίηση της παρουσίας της εταιρείας στις μηχανές αναζήτησης (SEO) και στην παραγωγή αναφορών απόδοσης καμπανιών (performance reports).
Παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και των ανταγωνιστών με στόχο την ενίσχυση της στρατηγικής τοποθέτησης του brand.
Υποστήριξη στη δημιουργία παρουσιάσεων, προτάσεων και ενεργειών για συνεργασίες με influencers, content creators ή άλλους stakeholders.
Απαιτούμενα γνωστικά αντικείμενα:
Ο/η ασκούμενος/η καλό είναι να διαθέτει βασικές γνώσεις σε:
Social Media Management και Digital Content Creation
Βασικές αρχές marketing, επικοινωνίας και καταναλωτικής ψυχολογίας
Χρήση εργαλείων όπως Canva, Meta Business Suite, Google Ads, Google Analytics
Καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
Επιθυμητές είναι γνώσεις σε SEO, e-mail marketing και copywriting
Περισσότερες Θέσεις Πρακτικής Άσκησης
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ
24 Απριλίου 2025
Προγραμματιστής Εφαρμογών (Applications Programmer)
24 Απριλίου 2025
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
24 Απριλίου 2025