Social media & Community manager
15 Απριλίου 2025
91 Προβολές
Πληροφορίες
Αποστολή βιογραφικών έως
25 Απριλίου 2025
Δήλωση Συμμετοχής
Η προθεσμία έχει λήξει
Ως πλατφόρμα δραστηριοποιείται διαδικτυακά, με μεγάλο μέρος του κοινού μας να βρίσκεται στα social media.
Αρμοδιότητες
1. Παρακολούθηση & διαχείριση σχολίων & κριτικών στις πλατφόρμες social media της εταιρίας (Facebook, Instagram κ.α.)
2. Διαχείριση ερωτημάτων που έχουν οι πελάτες και απάντηση στις επικοινωνίες τους μέσω email & social media
3. Καταγραφή σχολίων, feedback, παραπόνων κ.α. και παρουσίαση προτάσεων για τη βελτίωση των διαδικασιών
4. Διαχείριση περιεχομένου στα social media της εταιρείας
5. Διαχείριση της πλατφόρμας email marketing (mailchimp)
6. Εμπλοκή και συνεργασία με το τμήμα marketing στον σχεδιασμό & την υλοποίηση digital καμπανιών
Κάθε υποψήφιος είναι σημαντικό να έχει εξαιρετικές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές δεξιότητες, καθώς θα γίνει η φωνή του brand μας στα social media & θα είναι ο εκπρόσωπος του brand.
Απαιτήσεις και δεξιότητες:
- Οργανωτικές & Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Άριστη γνώση & χρήση της Ελληνικής Γλώσσας στον γραπτό λόγο
- Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
- Γνώση & εμπειρία στη χρήση των social media
- Εργασιακή εμπειρία στα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών / digital marketing θα εκτιμηθεί
- Πτυχίο BSc στο Μάρκετινγκ ή σχετικό πεδίο
-> Προσφέρουμε
- Διασκεδαστικό, χαλαρό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα ανέλιξης
- Συμμετοχή τόσο σε διαδικαστικά όσο και σε στρατηγικά κομμάτια
- Δυνατότητα εξέλιξης των δυνατοτήτων του ατόμου
- Εκπαίδευση σε θέματα πελατειακής διαχείρισης και community
Αρμοδιότητες
1. Παρακολούθηση & διαχείριση σχολίων & κριτικών στις πλατφόρμες social media της εταιρίας (Facebook, Instagram κ.α.)
2. Διαχείριση ερωτημάτων που έχουν οι πελάτες και απάντηση στις επικοινωνίες τους μέσω email & social media
3. Καταγραφή σχολίων, feedback, παραπόνων κ.α. και παρουσίαση προτάσεων για τη βελτίωση των διαδικασιών
4. Διαχείριση περιεχομένου στα social media της εταιρείας
5. Διαχείριση της πλατφόρμας email marketing (mailchimp)
6. Εμπλοκή και συνεργασία με το τμήμα marketing στον σχεδιασμό & την υλοποίηση digital καμπανιών
Κάθε υποψήφιος είναι σημαντικό να έχει εξαιρετικές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές δεξιότητες, καθώς θα γίνει η φωνή του brand μας στα social media & θα είναι ο εκπρόσωπος του brand.
Απαιτήσεις και δεξιότητες:
- Οργανωτικές & Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Άριστη γνώση & χρήση της Ελληνικής Γλώσσας στον γραπτό λόγο
- Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
- Γνώση & εμπειρία στη χρήση των social media
- Εργασιακή εμπειρία στα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών / digital marketing θα εκτιμηθεί
- Πτυχίο BSc στο Μάρκετινγκ ή σχετικό πεδίο
-> Προσφέρουμε
- Διασκεδαστικό, χαλαρό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα ανέλιξης
- Συμμετοχή τόσο σε διαδικαστικά όσο και σε στρατηγικά κομμάτια
- Δυνατότητα εξέλιξης των δυνατοτήτων του ατόμου
- Εκπαίδευση σε θέματα πελατειακής διαχείρισης και community
Περισσότερες Θέσεις Πρακτικής Άσκησης