Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:
HR Administrator
Περιγραφή θέσης
• Διαχείριση προγραμμάτων, αδειών, ρεπό και προσλήψεων
• Επικοινωνία με εξωτερικούς λογιστές και δικηγόρους
• Διατήρηση φακέλων εργαζομένων και παρακολούθηση προγραμμάτων ιδιωτικής ασφάλισης
• Ενημέρωση εξωτερικού λογιστή για HR ζητήματα
• Υποστήριξη μισθοδοσίας, προσλήψεων και αποχωρήσεων
• Οργάνωση εκπαιδεύσεων, σεμιναρίων και trainings προσωπικού
• Διεκπεραίωση υποστηρικτικών λογιστικών εργασιών
Προφίλ Υποψηφίου
• Κάτοχος πτυχίου HR/Business/Λογιστικής ή συναφές πεδίο.
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση θα θεωρηθεί προσόν.
• Γνώση HR ζητημάτων και εργατικής νομοθεσίας.
• Ευχέρεια στην Αγγλική γλώσσα (γραπτά και προφορικά)
• Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office (Excel, Word).
• Άριστες διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
• Συνέπεια και ομαδικό πνεύμα.
Παροχές Εταιρείας
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
• Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Ref: JN-062025-89476
Θέση εργασίας από Adecco HR