Η ZIA INSURANCE είναι μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με γνώση της ασφαλιστικής αγοράς. Στελεχώνεται από μεσίτες ασφαλίσεων με μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο, οι οποίοι έχουν στο ενεργητικό τους ένα μακροσκελέστατο portfolio διακεκριμένων πελατών. Ειδικευόμαστε σε πρακτικές μεταξύ επιχειρήσεων και σε πολιτικές ασφαλίσεων, προσφέροντας επίσης εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε είδους πελάτη, φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία, παρέχοντας παράλληλα συμβουλευτική υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις ακόμη και για τις πιο περίπλοκες υποθέσεις.
Περιγραφή Θέσης
Το μεσιτικό γραφείο ασφαλίσεων ZIA INSURANCE αναζητά υπάλληλο γραφείου για τον κλάδο Ομαδικών Συμβολαίων Ζωής & Υγείας. Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών, την διαχείριση αποζημιώσεων, και την επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρείες.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση αποζημιώσεων
- Παροχή πληροφοριών και εξυπηρέτηση πελατών
- Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρείες και πελάτες
- Τήρηση αρχείων και γενικές διοικητικές εργασίες
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Γνώση ασφαλιστικών προϊόντων στον κλάδο Ομαδικών Ζωής & Υγείας
- Άριστη χρήση Η/Υ και MS Office
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα και συνέπεια
- Απαραίτητη γνώση Αγγλικών
Προσφέρεται
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ομαδική ασφάλεια υγείας
Εκπαίδευση
Ευχάριστο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Τύπος απασχόλησης: Πλήρης
Αποστολή βιογραφικών: v.chondrogiannidi@ziainsurance.com
Θέση εργασίας από Linkedin