Το ξενοδοχείο 5* Fodele Beach & Water Park Holiday Resort στο Φόδελε Ηρακλείου Κρήτης επιθυμεί να προσλάβει για μόνιμη απασχόληση: Λογιστή & Βοηθό Λογιστή.
Για τη Θέση του Βοηθού Λογιστή
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Καταχώρηση και έλεγχος παραστατικών
- Συμφωνία My Data
- Διενέργεια πληρωμών, έκδοση επιταγών και συμφωνία πελατών/προμηθευτών
- Υποβολή συμφωνητικών
- Διαχείριση ταμείου
- Συμφωνία Ισοζυγίου
- Συμφωνία γέφυρας εσόδων
- Προετοιμασία δήλωσης ΦΠΑ
- Υποστήριξη στις διαδικασίες οικονομικού κλεισίματος
- Οργάνωση και τήρηση αρχείου (ηλεκτρονικού και φυσικού)
- Προϋπηρεσία ως βοηθός λογιστή, ιδανικά στον ξενοδοχειακό κλάδο
- Άριστη γνώση MS Office και λογιστικών ERP (SoftOne)
- Πτυχίο σε Λογιστική, Οικονομικά, ή συναφή κλάδο
- Ικανότητα οργάνωσης, ακρίβεια, υπευθυνότητα και συνεργασία σε ομάδα
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματισμός στην καθημερινή επαφή με συναδέλφους και συνεργάτες.
Παροχές
- Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες για εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη
- Πλήρη διατροφή εντός του ξενοδοχείου κατά τη λειτουργία του
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών
- Πρόσβαση στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου
Γιατί να μας επιλέξεις:
Στον όμιλό μας επενδύουμε στους ανθρώπους μας. Πιστεύουμε στην ανάπτυξη των
δεξιοτήτων, στην αναγνώριση των προσπαθειών και στη δημιουργία ενός
εργασιακού περιβάλλοντος που ενισχύει τη συνεργασία, τη διαφορετικότητα και την
ποιότητα.
Θέση Λογιστή
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Καταχώρηση και έλεγχος παραστατικών
- Συμφωνία My Data και παρακολούθηση των σχετικών διαδικασιών
- Διενέργεια πληρωμών, έκδοση επιταγών και συμφωνία πελατών/προμηθευτών
- Υποβολή συμφωνητικών
- Διαχείριση ταμείου
- Συμφωνία Ισοζυγίου και γέφυρας εσόδων, διασφαλίζοντας την ακρίβεια των οικονομικών στοιχείων
- Προετοιμασία μηνιαίων δηλώσεων (Φ.Π.Α. – Παρακρατούμενοι Φόροι κλπ)
- Προετοιμασία ετήσιων οικ. Καταστάσεων
- Προετοιμασία μηνιαίων – ημερήσιων οικονομικών αναφορών για τη διοίκηση
Απαιτούμενα προσόντα
- Προϋπηρεσία 4-6 ετών ως λογιστής, ιδανικά στον ξενοδοχειακό κλάδο
- Εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων φορολογικών – λογιστικών θεμάτων
- Άριστη γνώση MS Office και λογιστικών ERP (Κατά προτίμηση SoftOne)
- Πτυχίο Λογιστικής ή Οικονομικών
- Ικανότητα οργάνωσης, ακρίβεια και υπευθυνότητα στην εργασία
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματική συμπεριφορά στην καθημερινή επαφή με συναδέλφους και συνεργάτες
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσα, τόσο γραπτά όσο και προφορικά
- Παροχές
- Φιλικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον που προάγει την
- ομαδικότητα και τη συνεργασία
- Ευκαιρίες για εκπαίδευση και συνεχή επαγγελματική εξέλιξη
- Πλήρη διατροφή εντός του ξενοδοχείου κατά τη λειτουργία του
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και πρόσθετων παροχών
- Πρόσβαση στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου για τους εργαζομένους
Γιατί να μας επιλέξεις:
Στον όμιλό μας επενδύουμε στους ανθρώπους μας. Πιστεύουμε στην ανάπτυξη
των δεξιοτήτων, στην αναγνώριση των προσπαθειών και στη δημιουργία ενός
εργασιακού περιβάλλοντος που ενισχύει τη συνεργασία, τη διαφορετικότητα και
την ποιότητα.
Εάν θέλετε να εργαστείτε σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει επαγγελματισμό,
καινοτομία και ευκαιρίες εξέλιξης, σας προσκαλούμε να στείλετε το βιογραφικό
σας και να γίνετε μέλος της ομάδας μας.
Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση, παρακαλούμε να μας αποστείλετε το βιογραφικό
σας, συνοδευόμενο από μια σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Σας