Ο Όµιλος Meccanica Group Α.Ε. ιδρύθηκε το 2005 και έχει εξελιχθεί σε έναν αξιόπιστο και µακροχρόνιο συνεργάτη που στοχεύει να παρέχει εξατοµικευµένες και λειτουργικές λύσεις στους πελάτες του.
Ο όµιλος προσφέρει τις υπηρεσίες του και τις λύσεις του σε µερικές από τις µεγαλύτερες εταιρείες της χώρας. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται µέσω µιας κάθετης ολοκληρωµένης οργανωτικής δοµής που επιτρέπει στον όµιλο να προσφέρει υπηρεσίες τελευταίας τεχνολογίας.
Αναζητούμε, για λογαριασμό πελάτη μας, έναν/μία
Υπάλληλο Καταχώρησης Δεδομένων (Data Entry)
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης
Κύριες Αρμοδιότητες:
Ως Υπάλληλος Καταχώρησης Δεδομένων εξασφαλίζεις την ορθή καταχώρηση δεδομένων.
- Εισαγωγή δεδομένων σε ψηφιακά συστήματα
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για τη συλλογή και τη διασταύρωση πληροφοριών
- Τήρηση προθεσμιών για την ολοκλήρωση καθημερινών εργασιών
Τι αναζητάμε:
Αναζητάμε ένα δυναμικό συνδυασμό τεχνικών προσόντων και δεξιοτήτων. Βασικά στοιχεία επιτυχίας στο ρόλο είναι έμφαση στη λεπτομέρεια, η ικανότητα οργάνωσης προθεσμιών και η συνεργασία.
- Απολυτήριο Λυκείου
- Πολύ καλή γνώση Ms Office (ιδιαίτερα Excel)
- Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Η προσφορά:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, αναλόγως της εμπειρίας
- Ανάπτυξη των επαγγελματικών προσόντων και δεξιοτήτων
- Πολλαπλές ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάληψης ηγετικών ρόλων
- Πρόσβαση σε συνεχείς ευκαιρίες εκπαίδευσης και μάθησης
- Δέσμευση για υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Οι υποψήφιοι/ες, οι οποίοι/ες ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Bιογραφικό τους Σημείωμα στο email
Ίσες Ευκαιρίες
Η Εταιρεία διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους εργαζομένους της.
Θέσ εργασίας από skywalker