Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, ελληνική φαρμακευτική εταιρία, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Περιγραφή Θέσης
• Καταχώρηση παραστατικών (τιμολόγια, αποδείξεις, εισπράξεις) στο λογιστικό σύστημα.
• Παρακολούθηση και συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών.
• Υποστήριξη στην προετοιμασία πληρωμών και έκδοση σχετικών παραστατικών.
• Επικοινωνία με προμηθευτές για θέματα τιμολογίων και εξοφλήσεων.
• Τήρηση και ενημέρωση αρχείων και εγγράφων.
• Υποστήριξη του υπεύθυνου λογιστή σε καθημερινές εργασίες.
Προφίλ Υποψηφίων
• Πτυχίο Λογιστικής
• 0-2 έτη προϋπηρεσίας
• Καλή γνώση λογιστικού προγράμματος και λογιστικού σχεδίου
• Καλή γνώση Αγγλικών (γραπτή και προφορική)
• Ικανότητα στη χρήση Η/Υ και γνώση εφαρμογών MS Office
• Δυναμική προσωπικότητα με ικανότητα επικοινωνίας
Παροχές εταιρίας
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Ref: JN-052025-88837
Θέση εργασίας από Adecco HR