Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου Τραπεζικού Οργανισμού , αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Customer Service Agents | Remote Εργασία σε Τραπεζικό Όμιλο
Τι θα κάνεις στην καθημερινότητα σου:
• Θα απαντάς σε ερωτήσεις πελατών και θα βρίσκεις λύσεις σε πρώτο χρόνο
• Θα χειρίζεσαι τραπεζικές συναλλαγές και κάρτες ( πχ. απώλεια/ κλοπή)
• Θα υποστηρίζεις υπηρεσίες e-banking & mobile banking
• Θα καταχωρείς αιτήματα και θα δίνεις άμεσες απαντήσεις
• Θα ενημερώνεις πελάτες για νέα προιόντα και υπηρεσίες
• Θα προτείνεις στοχευμένα ασφαλιστικά & τραπεζικά προιόντα
• Θα συνεργάζεσαι με όλα τα τμήματα για την παροχή άρτιας εξυπηρέτησης
Τι ψάχνουμε σε εσένα:
• Απόφοιτος/η Λυκείου, ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον ένα (1) έτος σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση Η/Υ
• Είσαι εξωστρεφής και σου αρέσει να εξυπηρετείς
• Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
• Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
Τι προσφέρουμε:
• Εξ' αποστάσεως εργασία και παροχή εξοπλισμού
• Προοπτικές εξέλιξης στον μεγαλύτερο τραπεζικό όμιλο
• Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και συνεχής εκπαίδευση
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Ref: JN-092025-91044
Θέση εργασίας από Adecco HR