Τίτλος Θέσης: Corporate Client Service Officer, Junior
Τόπος Εργασίας: Θεσσαλονίκη
Μοντέλο Εργασίας: Υβριδικό μοντέλο εργασίας βάσει επιχειρησιακών αναγκών
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διενεργεί εντολές πληρωμών (εμβάσματα εσωτερικού/εξωτερικού, πληρωμές τρίτων, μισθοδοσίες).
- Προβαίνει σε ανοίγματα/τροποποιήσεις καταθετικών λογαριασμών, σε διενέργεια προθεσμιακών καταθέσεων & παρακολουθεί την λήξη των προθεσμιακών καταθέσεων.
- Διαχειρίζεται τα αιτήματα εταιρικών καρτών, αιτήματα σχετικά με ειδικές τιμές συναλλάγματος, αιτήματα POS, αιτήματα καρνέ επιταγών, καθώς και αιτήματα προεξόφλησης ατόκων δόσεων.
- Διαχειρίζεται τυχόν ειδικούς τιμολογιακούς όρους σε λογαριασμούς των πελατών.
- Οργανώνει και εκτελεί τις συναλλαγές αρμοδιότητάς του με τη μέγιστη αποδοτικότητα & ταχύτητα, προσδίδοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.
- Ενημερώνει και ελέγχει σχετικές ελεγκτικές καταστάσεις ή τυχόν άλλες σχετικές καταστάσεις που παράγονται.
- Διενεργεί καταχωρήσεις ή/και ενημερώνει σχετικά συστήματα και εφαρμογές της Τράπεζας ανάλογα με το είδος της συναλλαγής, καθώς και εργαλεία παρακολούθησης εργασιών.
- Συνεργάζεται με το σύνολο των αρμόδιων εμπλεκόμενων Μονάδων εφόσον απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εκάστοτε συναλλαγή με επιτυχία, ακρίβεια και ταχύτητα.
- Φροντίζει για την αποφυγή καθυστερήσεων ως προς την εκτέλεση συναλλαγών.
- Επικοινωνεί με τον πελάτη για παροχή/λήψη διευκρινίσεων ή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
- Μεριμνά για την ορθή διαχείριση κινδύνου σε κάθε συναλλαγή και την αποφυγή ζημιών. Σε περίπτωση διαπίστωσης προβλήματος/λάθους ως προς την εκτέλεση της συναλλαγής, ενημερώνει άμεσα τον Προϊστάμενό του, λαμβάνει οδηγίες και προβαίνει σε αντίστοιχες διορθωτικές ενέργειες.
- Συμμετέχει και προτείνει πρωτοβουλίες για την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Οφέλη / Προκλήσεις:
- Διαρκής ανάπτυξη
- Εργασία σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον
Προδιαγραφές Θέσης:
- Ακαδημαϊκές σπουδές:
- Πτυχίο Οικονομικής ή Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης, Διοίκησης επιχειρήσεων ή αντίστοιχης κατεύθυνσης
- Εξειδικευμένες γνώσεις:
- Πολύ καλή γνώση του MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τραπεζικό ή χρηματοοικονομικό τομέα, την εξυπηρέτηση πελατείας, την προσωπική τραπεζική, τη λιανική τραπεζική και την τραπεζική επιχειρήσεων (επιθυμητή)
- Γνώση της εγχώριας και της διεθνούς τραπεζικής αγοράς
- Γνώσεις κατάρτισης Συμβατικών Εγγράφων
- Γνώση ξένων γλωσσών:
- Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας, τουλάχιστον επιπέδου Β2
- Επιπλέον ξένες γλώσσες επιθυμητές
- Ικανότητες / Δεξιότητες:
- Πελατοκεντρική Προσέγγιση
- Προσανατολισμός στην επίτευξη αποτελεσμάτων
- Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
- Ικανότητα τήρησης αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων
Υποβολή αιτήσεων: Στείλτε το βιογραφικό στο email career@uom.edu.gr με τίτλο "Θέση εργασίας για μεγάλο Τραπεζικό Όμιλο"
Αποστολή βιογραφικών έως 17/10/2025