Corporate Client Service Officer | Junior Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών για Μεγάλο Τραπεζικό Όμιλο
02 Οκτωβρίου 2025
83 Προβολές
Πληροφορίες
Αποστολή βιογραφικών έως
17 Οκτωβρίου 2025
Φορέας Θέσης
Μεγάλος Τραπεζικός Όμιλος
Τύπος Θέσης
Αγγελία
Αποστολή Βιογραφικού
Πρέπει να συνδεθείτε στο σύστημα

Τίτλος Θέσης: Corporate Client Service Officer, Junior

Τόπος Εργασίας: Θεσσαλονίκη 

Μοντέλο Εργασίας: Υβριδικό μοντέλο εργασίας βάσει επιχειρησιακών αναγκών

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διενεργεί εντολές πληρωμών (εμβάσματα εσωτερικού/εξωτερικού, πληρωμές τρίτων, μισθοδοσίες).
  • Προβαίνει σε ανοίγματα/τροποποιήσεις καταθετικών λογαριασμών, σε διενέργεια προθεσμιακών καταθέσεων & παρακολουθεί την λήξη των προθεσμιακών καταθέσεων.
  • Διαχειρίζεται τα αιτήματα εταιρικών καρτών, αιτήματα σχετικά με ειδικές τιμές συναλλάγματος, αιτήματα POS, αιτήματα καρνέ επιταγών, καθώς και αιτήματα προεξόφλησης ατόκων δόσεων.
  • Διαχειρίζεται τυχόν ειδικούς τιμολογιακούς όρους σε λογαριασμούς των πελατών.
  • Οργανώνει και εκτελεί τις συναλλαγές αρμοδιότητάς του με τη μέγιστη αποδοτικότητα & ταχύτητα, προσδίδοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. 
  • Ενημερώνει και ελέγχει σχετικές ελεγκτικές καταστάσεις  ή τυχόν άλλες σχετικές καταστάσεις που παράγονται.
  • Διενεργεί καταχωρήσεις ή/και ενημερώνει σχετικά συστήματα και εφαρμογές της Τράπεζας ανάλογα με το είδος της συναλλαγής, καθώς και εργαλεία παρακολούθησης εργασιών.
  • Συνεργάζεται με το σύνολο των αρμόδιων εμπλεκόμενων Μονάδων εφόσον απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εκάστοτε συναλλαγή με επιτυχία, ακρίβεια και ταχύτητα.
  • Φροντίζει για την αποφυγή καθυστερήσεων ως προς την εκτέλεση συναλλαγών.
  • Επικοινωνεί με τον πελάτη για παροχή/λήψη διευκρινίσεων ή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
  • Μεριμνά για την ορθή διαχείριση κινδύνου σε κάθε συναλλαγή και την αποφυγή ζημιών. Σε περίπτωση διαπίστωσης προβλήματος/λάθους ως προς την εκτέλεση της συναλλαγής, ενημερώνει άμεσα τον Προϊστάμενό του, λαμβάνει οδηγίες και προβαίνει σε αντίστοιχες διορθωτικές ενέργειες.
  • Συμμετέχει και προτείνει πρωτοβουλίες για την βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

 

Οφέλη / Προκλήσεις:

  • Διαρκής ανάπτυξη
  • Εργασία σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

 Προδιαγραφές Θέσης:

  • Ακαδημαϊκές σπουδές

-    Πτυχίο Οικονομικής ή Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης, Διοίκησης επιχειρήσεων ή αντίστοιχης κατεύθυνσης

 

  • Εξειδικευμένες γνώσεις: 

-    Πολύ καλή γνώση του MS Office (Word, Excel, Powerpoint)

-    Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τραπεζικό ή χρηματοοικονομικό τομέα, την εξυπηρέτηση πελατείας, την προσωπική τραπεζική, τη λιανική τραπεζική και την τραπεζική επιχειρήσεων  (επιθυμητή)

-    Γνώση της εγχώριας και της διεθνούς τραπεζικής αγοράς

-    Γνώσεις κατάρτισης Συμβατικών Εγγράφων

 

  • Γνώση ξένων γλωσσών:

-    Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας, τουλάχιστον επιπέδου Β2

-    Επιπλέον ξένες γλώσσες επιθυμητές

 

  • Ικανότητες / Δεξιότητες: 

-    Πελατοκεντρική Προσέγγιση

-    Προσανατολισμός στην επίτευξη αποτελεσμάτων

-    Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου

-    Ικανότητα εργασίας υπό πίεση

-    Ικανότητα τήρησης αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων


Υποβολή αιτήσεων: Στείλτε το βιογραφικό στο email career@uom.edu.gr με τίτλο "Θέση εργασίας για μεγάλο Τραπεζικό Όμιλο"

 

Αποστολή βιογραφικών έως 17/10/2025