Τεχνικός Η/Υ – Help Desk (IT 1706), Θεσσαλονίκη|Για πελάτη της Ανάδειξης
23 Ιουνίου 2025
13 Προβολές
Πληροφορίες
Αποστολή βιογραφικών έως
23 Ιουλίου 2025
Φορέας Θέσης
Για πελάτη της Ανάδειξης
Τύπος Θέσης
Αποδελτίωση

Περιγραφή

Βιομηχανικός Όμιλος με πολυετή παρουσία στον αγροδιατροφικό τομέα αναζητά Τεχνικό Η/Υ – Help Desk για τη στελέχωση του τμήματος πληροφορικής του ομίλου.

 

Καθήκοντα Θέσης

  •  Εγκατάσταση, διαμόρφωση και τεχνική υποστήριξη των Η/Υ των χρηστών και του περιφερειακού IT εξοπλισμού στις εγκαταστάσεις του Ομίλου
  •  Διαχείριση αιτημάτων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων hardware και IT υπηρεσιών (help desk, συντήρηση και υποστήριξη IT υποδομών)
  •  Καθημερινό έλεγχο της ορθής λειτουργίας των IT συστημάτων και υπηρεσιών
  •  Εκπαίδευση χρηστών στη χρήση Η/Υ και εφαρμογών
  •  Εφαρμογή και έλεγχο της τήρησης πολιτικών ασφάλειας σε Η/Υ

 

Απαραίτητα Προσόντα

  •  Πτυχιούχος ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση στην Πληροφορική
  •  Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
  •  Άριστη γνώση MS Office 365 και τεχνολογιών hardware Η/Υ
  •  Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
  •  Εξοικείωση με IT δικτύων, OS Windows Server και Active Directory
  •  Ικανότητες οργάνωσης, μεθοδικότητας και συνεργασίας
  •  Διάθεση για συνεχή μάθηση και επαγγελματική εξέλιξη
  •  Απαραίτητες συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες

 

Θέση εργασίας από Ανάδειξη

Τελευταία Νέα
Εκδηλώσεις