Δυτική Θεσσαλονίκη
Μερική απασχόληση
▶️ Ο πελάτης μας είναι εμπορική επιχείρηση και ασχολείται με την εμπορία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.
-
Διαχειρίζεσαι Εισαγωγές και Εξαγωγές (Ε.Ε. και Τρίτες χώρες)
-
Επικοινωνείς με μεταφορικές εταιρείες για τον συντονισμό του μεταφορικού έργου
-
Τηρείς σχετικά αρχεία
-
Συνεργάζεσαι με άλλα τμήματα της επιχείρησης σε θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση πελατών
-
Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
-
Επιθυμητή εμπειρία σε χώρο γραφείου (2-3 χρόνια)
-
Πολύ καλές δεξιότητες επικοινωνίας και οργάνωσης χρόνου
-
Άριστη γνώση Αγγλικών
-
Άριστη γνώση Microsoft Office
-
Εστίαση στη λεπτομέρεια
-
Πενθήμερη εργασία (Δευτέρα - Παρασκευή, 08:30 - 17:00)
-
Μισθό άνω του βασικού, ανάλογα με την εμπειρία
-
Σταθερό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
Στείλτε την αίτησή σας ΕΔΩ
