Η Adecco HR, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης, αναζητά εκ μέρους πελάτη της, μεγάλης συστημικής τράπεζας, άτομα για την στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Personal Assistant( Banking Sector)
Περιγραφή θέσης
• Οργάνωση και συντονισμός καθημερινών επικοινωνιών, προγράμματος και συναντήσεων
• Οργάνωση και συντονισμός επαγγελματικών ταξιδιών των διοικητικών στελεχών
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (emails)
• Yποστήριξη στην σύνταξη εκθέσεων, αναλύσεων και στην δημιουργία επαγγελματικών παρουσιάσεων
• Τήρηση Πρακτικών Συνεδριάσεων/Συναντήσεων
• Συντονισμός projects, παρακολούθηση εξόδων (budget) της Μονάδας
Προφίλ Υποψηφίου
• Πτυχίο AEI/TEI
• Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
• Σωστή διαχείριση χρόνου και έμφαση στην λεπτομέρεια
• Εχεμύθεια κατά την διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
Παροχές Εταιρείας
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
• Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Ref: JN-062025-89130
Θέση εργασίας από Adecco HR